W Wigilię nie pracujemy
fot. Autorstwa Slowacki - Praca własna, Domena publiczna, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11473435
Przed nami okres świąteczno-noworoczny. Może się zdarzyć, że mieszkańcy – korzystając z wolnego czasu – będą chcieli załatwić jakąś sprawę w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Kiedy urzędnicy będą pracować?
REKLAMA
W Wigilię (piątek, 24 grudnia) Urząd Miejski w Białymstoku będzie nieczynny. Dotyczy to wszystkich punktów obsługi mieszkańców z wyjątkiem obsługi rejestracji zgonów. Tego dnia dyżur będą pełnić pracownicy na stanowisku ds. rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ulicy Branickiego 3/5, pok. 101, w godzinach 8.00-13.00.
Urząd będzie nieczynny również w dni ustawowo wolne od pracy, czyli 25 i 26 grudnia oraz 1 stycznia.
W dniach 24 grudnia 2021 r. oraz 7 stycznia 2022 r. udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywać się będzie telefonicznie, bądź z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, wyłącznie po umówieniu terminu wizyty:
Anna Kowalska
Urząd będzie nieczynny również w dni ustawowo wolne od pracy, czyli 25 i 26 grudnia oraz 1 stycznia.
W dniach 24 grudnia 2021 r. oraz 7 stycznia 2022 r. udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywać się będzie telefonicznie, bądź z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, wyłącznie po umówieniu terminu wizyty:
- pod nr telefonu 85 869 66 99 czynnym w godzinach pracy Urzędu,
- e-mailowo: darmowapomoc@um.bialystok.pl,
- lub samodzielnie na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości.
Anna Kowalska
PRZECZYTAJ JESZCZE